Sprzedaż produktów LED

W naszej firmie mogą Państwo również składać zamówienia na poszczególne produkty. Na terenie Warszawy oferujemy bezpłatną usługę dostarczania większych zamówień pod wskazany adres.
Oferujemy szeroki wybór taśm LED - dostępne są u nas w trzech wariantach: Standard, Standard+ i Premium -  a także taśmy kolorowe RGB, sterowniki RGB, profile aluminiowe i mdf, zasilacze LED, żarówki LED, moduły LED i wiele innych.

 

Jeżeli nie znajdą Państwo szukanego produktu, prosimy o kontakt, ponieważ stale poszerzamy naszą ofertę i być może będziemy w stanie go sprowadzić.

Katalog dostępny jest w wersji pdf i w zakładce Produkty.

KATALOG PRODUKTÓW.pdf

 

Na życzenie Klienta wprowadzamy modyfikacje do gotowych produktów -  dołączamy przewody, dzielimy lub łączymy taśmy w dowolne odcinki (więcej szczegółów w zakładce indywidualne zestawy).

Zamówienia realizujemy na bieżąco - w przypadku towarów znajdujących się w magazynie czas oczekiwania wynosi 2-3 dni robocze. Możliwy jest również odbiór osobisty w naszej siedzibie.

Wystawiamy faktury VAT.

 

INFORMACJA DOTYCZĄCA ZAKUPU TAŚM LED

Taśmy LED dostępne są w 3 wariantach:

- STANDARD gwarancja 1 rok - sprzedawana tylko w rolkach 5 metrowych

- STANDARD+ gwarancja 2 lata - sprzedawana w rolkach 5 metrowych oraz w odcinkach metrowych (ceny metrowych odcinków są wyższe o ok 15% od ceny metra taśmy w rolce)

- PREMIUM gwarancja 3 lata - sprzedawana w odcinkach metrowych

 

Sposób składania zamówienia:

Zamówienia na produkty można składać poprzez drogę mailową: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. , poprzez formularz kontaktowy lub telefonicznie +48 535 762 537.

W pierwszej kolejności wysyłane jest zapytanie odnośnie potrzebnych produktów. Następnie nasi konsultanci przygotowują wycenę za zamówienie. Dopiero po potwierdzeniu złożenia zamówienia przystępujemy do jego realizacji.

 

Realizacja zamówienia:

Zrealizowane zamówienie może zostać dostarczone do Klienta, może zostać odebrane osobiście w biurze lub wysłane za pomocą poczty lub kuriera.

 

Formy płatności:

Płatności można dokonywać przelewem na konto firmy "LEDmaker", gotówką przy odbiorze po wcześniejszym umówieniu się ze Sprzedającym lub za pobraniem przy odbiorze przesyłki.

 

Forma przesyłki:

Przesyłki są wysyłane Pocztą Polską lub firmą kurierską DHL.

Koszt pakowania i przesyłki zwykłej (tj. do 5 kg o standardowych wymiarach):

- Pocztą Polską paczka ekonomiczna: 15,00 zł brutto,
- Pocztą Polską paczka priorytetowa: 20,00 zł brutto,
- Kurier: 25,00 zł brutto
- przesyłka za pobraniem: + 10,00 zł brutto
- przesyłka niestandardowa: wyceniana przed potwierdzeniem zamówienia indywidualnie w zależności od rodzaju zamówienia

Szczegółowe informacje o dokonywaniu zamówień, zwrotach, reklamacji zawarte są w regulaminie serwisu, który znajduje się poniżej. W razie wątpliwości lub pytań prosimy dzwonić +48 535 762 537.

 

<<powrót

 

 

REGULAMIN SERWISU LEDMAKER:

POSTANOWIENIA OGÓLNE

1.    Firma "LEDmaker" działająca pod adresem www.LEDmaker.pl, prowadzona jest przez firmę "LEDmaker - Jakub Krawczyk"  z siedzibą w miejscowości Warszawa przy al. Stanów Zjednoczonych 51 p. 215 , na podstawie wpisu do Ewidencji Działalności Gospodarczej z dnia 22 października 2010 pod numerem 517835.

Dane Sprzedawcy:
"LEDmaker - Jakub Krawczyk"
al. Stanów Zjednoczonych 51 p. 215
NIP:  773-240-68-34
REGON: 142638333

2.    Realizacja zamówienia w serwisie "LEDmaker" odbywa się zgodnie z regułami określonymi w niniejszym Regulaminie.
3.    Sprzedaż towarów prowadzona przez serwis następuje za pośrednictwem Internetu lub w siedzibie firmy. Oferta sprzedaży przedstawiona przez serwis nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego.

ZAMÓWIENIA
4.  Zamówienia Klienci składają za pośrednictwem korespondencji mailowej, telefonicznej lub osobistej poprzez wyraźne określenie zamówienia: rodzaj zamówienia, nazwa towaru, oraz podanie niezbędnych informacji:  imię i nazwisko kupującego, adres miejsca dostarczenia przesyłki, telefon kontaktowy, adres mailowy oraz rodzaj przesyłki lub telefonicznie.
5.   Obsługa zamówienia rozpoczyna się po ostatecznym potwierdzeniu zamówienia przez Kupującego. Potwierdzenie następuje w formie mailowej lub na podstawie oferty wydrukowanej w biurze i podpisanej przed Klienta. W przypadku braku potwierdzenia w ciągu 3 dni od daty złożenia zamówienia ulega ono automatycznemu anulowaniu. W przypadku zamówienia telefonicznego, potwierdzenie zamówienia również musi się odbyć drogą mailową.
6.   Po dokonaniu zamówienia Sprzedający przesyła Kupującemu potwierdzenie złożenia zamówienia.
7.  Zapłaty zamówienia można dokonać  z góry przez dokonanie przelewu na rachunek bankowy firmy podany wraz z danymi do przelewu na stronie internetowej www.LEDmaker.pl w zakładce Kontakt, przy odbiorze towaru po wcześniejszym umówieniu ze sprzedającym lub za pobraniem. W tytule przelewu należy podać numer zamówienia, który zostanie wysłany wraz z potwierdzeniem zamówienia.

REALIZACJA ZAMÓWIENIA
8.    Realizacja zamówienia rozpoczyna się po akceptacji mailowej lub pisemnej ze strony Kupującego.
9.    Czas realizacji zamówienia jest określany w momencie składania zamówienia i zależy od rodzaju zamówienia.
10.  Po skompletowaniu zamówienia towar zostaje niezwłocznie wysłany lub przygotowany do odbioru.
11.  Po zaksięgowaniu kwoty zamówienia na rachunku bankowym sklepu Kupującemu przesłane jest potwierdzenie otrzymania zapłaty.
12.  Po potwierdzeniu zamówienia Klient nie może dokonywać jego zmiany bez zgody Sprzedającego.
13.  W chwili potwierdzenia zamówienia przez Kupującego dochodzi do zawarcia umowy pomiędzy Sprzedającym a Kupującym. Przedmiotem umowy jest towar wymieniony w zamówieniu.
14.  Prawa i obowiązki stron wynikające z zawartej umowy uregulowane są w Ustawie z dnia 23 kwietnia 1964r Kodeks Cywilny (Dz. U. z 1964r. nr 16, poz. 93 z późniejszymi zamianami) oraz w Ustawie z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z 2000r., nr 22, poz. 271 z późniejszymi zmianami).

CENY
15.    Firma zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty serwisu, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach serwisu bądź wprowadzania w nich zmian.  
16.    Firmę obowiązują ceny towarów istniejące w dniu potwierdzenia przez Kupującego zamówienia i tylko względem jego osoby.
17.    Towary w cenie promocyjnej obowiązują do chwili wyczerpania zapasów i wiążą serwis od momentu potwierdzenia zamówienia przez Kupującego.
18.    Do ceny zamówienia doliczane są koszty przesyłki. Kupujący w zamówieniu określa rodzaj przesyłki oraz miejsce, do którego przesyłka ma zostać dostarczona.
19.    Przesyłki dostarczane są przez Pocztę Polską lub kuriera oraz poprzez firmę LEDmaker.
20.    Koszty przesyłki zawsze obciążają Kupującego.

ZWROT TOWARU
21.    Kupujący ma prawo zrezygnować z towaru zakupionego w serwisie "LEDmaker" w terminie 10 dni od daty odbioru przesyłki, bez podania przyczyny art. 9 i 10 ustawy z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny".
22.    Zwrotu można dokonać poprzez odesłanie towaru wraz z dowodem zakupu (faktura VAT lub paragon) .
23.    Towar podlegający zwrotowi musi być w stanie w jakim kupujący go otrzymał. Nie może być używany, poddany próbie montażu, uszkodzony lub pozbawiony jakiegokolwiek elementu znajdującego się w oryginalnym opakowaniu wysłanym przez sklep.
24.    Pełne koszty towaru w wysokości widniejącej na dokumencie zakupu (faktura VAT) podlegają zwrotowi w ciągu 5 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki ze zwróconym towarem, jeżeli towar znajduje się w stanie zgodnym z pkt. 23niniejszego Regulaminu.
25.    Zwrot dokonywany jest przelewem na rachunek bankowy Klienta  lub przekazem pocztowym na adres wskazany w zamówieniu.
26.    Koszty przesyłki towaru do Kupującego oraz koszty odesłania przesyłki do serwisu przez Kupującego nie podlegają zwrotowi.
27.   Procedura wskazana w pkt. 21-26 ma zastosowanie jedynie do kupującego będącego konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego (osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową). Kupujący nie spełniający kryteriów określonych we wskazanym wyżej artykule nie są konsumentami, w związku z powyższym przepisy dotyczące zwrotu towaru nie mają do nich zastosowania.

REKLAMACJE
28.    Jeżeli otrzymany przez kupującego towar zawiera jakieś wady techniczne lub uszkodzenia należy go odesłać na adres firmy wskazany poniżej:

"LEDmaker - Jakub Krawczyk"
al. Stanów Zjednoczonych 51 p. 215
04-026 Warszawa

29.    Odsyłany towar powinien zawierać dowód zakupu.
30.    Koszty odesłania towaru obciążają Kupującego. Wskazane koszty podlegają zwrotowi po rozpatrzeniu reklamacji. Serwis nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
31.    Reklamacja ulega rozpatrzeniu w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki wraz z odesłanym towarem oraz dowodem zakupu.
32.    W przypadku uwzględnienia reklamacji towar uszkodzony zostaje naprawiony lub wymieniony na inny, a gdy jest to niemożliwe Kupujący ma do wyboru zwrot kwoty w wysokości ceny zapłaconej za produkt lub wybór innego produktu oferowanego przez serwis "LEDmaker" w tej samej cenie.
33.    Jeżeli Kupujący wybierze towar w innej cenie, to w przypadku ceny niższej serwis "LEDmaker" zwraca różnicę, a w przypadku ceny wyższej Kupujący dokonuje dopłaty różnicy między ceną jaką uiścił za wadliwy towar, a ceną towaru wybranego w zamian.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE
34.     Informujemy, że dane osobowe podane przy składaniu zamówienia w serwisie "LEDmaker", są gromadzone i przetwarzane zgodnie z Ustawą z dn. 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 roku nr 101 poz. 926 z późniejszymi zmianami). Zgromadzone dane osobowe są wykorzystywane tylko i wyłącznie do celów realizacji złożonych zamówień i w żadnym wypadku nie będą udostępniane osobom trzecim. Każdy Klient naszego serwisu ma prawo do wglądu, modyfikacji oraz usunięcia swoich danych osobowych z naszej bazy danych.
35.     Sądem właściwym do rozpatrywania sporów wynikających z umowy jest sąd właściwy ze względu na miejsce zamieszkania pozwanego lub miejsce wykonywania umowy.

 

<<powrót